فیلم سینمایی کولکاپیس

نویسنده و کارگردان: کامبوزیا پرتوی ، تهیه کننده: امیر سماواتی

فیلم سینمایی کولکاپیس

نویسنده و کارگردان: کامبوزیا پرتوی ، تهیه کننده: امیر سماواتی

فیلم سینمایی کولکاپیس

کولکاپیس (کولکافیس) در زبان گیلکی نام پرنده ای است که با بال های کوتاه خود در جنگل های گیلان به پرواز در می آید و قلب بزرگش پر از مهربانی است.
کولکاپیس یا همان چرخ ریسک ، پرنده ای پر جنب و جوش است و از همه پرندگان نغمه خوان پر انرژی تر و در مقابل گرسنگی از همه کم طاقت تر است.

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

سینما برندینگ

گروه تخصصی سینما برندینگ متشکل از کارشناسانی خلاق و حرفه ای، با تجربه های موفق و طولانی در مدیریت کسب و کار، صنعت، سینما، دیجیتال مارکتینگ و آگاه به دانش و هنر برندینگ است.

هدف ما توسعه و ارتقای برندها از طریق شناسایی و خلق فرصت های منحصر به فرد در سینما و فیلم های تاثیرگذار، برای ایجاد ارتباط پایدار برندها با روح و قلب تماشاگران است.


کشف فرصت ها در سینما

سینما نمایشگر داستانِ زندگی و تجربه انسانهاست ، جایی که هنرپیشگان پرطرفدار و تاثیرگذار، می توانند تجربه برند در زندگی را برای مخاطب های بی شمار ارائه کنند. تجربه ای که با خود سبک زندگی را معرفی می‌کند، جایگاه برندها را تعریف می‌کند و برندها می توانند هویت بصری و جنبه های مختلف هویت خود را با زندگی و داستان فیلم پیوند دهند. سینما برندینگ با شناخت این فرصت‌ها در سینما برای فیلمسازان و صنعتگران امکان برندینگ محصولات بصورت هماهنگ با محتوی فیلم و هویت برند محصول را فراهم می‌کند.

 


تجربه و شناخت صنایع

سینمابرندینگ با تجزیه و تحلیل بیزنس مدل، موقعیت و جایگاه صنعت و کسب و کار شما در بازار، رقبا، فضای کسب و کار، تمایز و ابعاد هویتی برند شما، استراتژی و دورنمای کسب و کار شما و برنامه های بازاریابی برای انتخاب مناسب‌ترین و بهترین فرصت های برندینگ کسب و کار شما در سینما (اسپانسرینگ ، جای گذاری محصول یا product placement) و ... آماده است تا در راستای برنامه های برندینگ  ، مارکتینگ و تبلیغات هماهنگی لازم را با صنایع و برندها انجام دهد.